Sunday 2 October 2016

Dividendgroei Investor

Maandag, Februarie 11, 2013 Warren Buffetts Dividend Stock Strategie Warren Buffett is sonder twyfel die beste belegger die wêreld nog ooit gesien het. Begin met 'n paar honderd dollar in 1956, het hy daarin geslaag om sy aandeel te omskep $ 20 miljoen teen die tyd dat hy gelikwideer Buffett Vennootskap Beperk in 1969. Sy hele netto waarde toe was in Berkshire Hathaway (BRK. B) stock, 'n klein tekstiel fabriek wat hy omskep in 'n gediversifiseerde beheermaatskappy. Na die lees van sy briewe aan aandeelhouers, en die ontleding van SEC Deponeringen, het ek 'n interessante tendens in sy langtermynbeleggings op Berkshire ontbloot. Veral, het Buffett gefokus op maatskappye wat geneig is om inkomste te laat groei sonder veel in bykomende kapitaal belegging. Dit is moontlik wanneer jy belê in 'n maatskappy wat 'n sterk pryse krag het, omdat verbruikers is verslaaf aan die handelsnaam produk of omdat jy 'n ander vorm van 'n sterk mededingende voordeel. Die 1972 aankoop van Sees Snoep is 'n uitstekende voorbeeld hiervan. In sy 2007 Brief aan aandeelhouers, Buffett melding gemaak van die volgende: Ons koop Sien vir $ 25000000 wanneer sy verkope was $ 30.000.000 en verdienste voor belasting was minder as $ 5 miljoen. Die hoofstad dan nodig is om die besigheid te bedryf was $ 8 miljoen. Verlede jaar is verkope was $ 383,000,000, en wins voor belasting was $ 82000000. Die hoofstad nou nodig is om die besigheid te bedryf is $ 40 miljoen. Dit beteken dat ons moes herbelê net $ 32.000.000 sedert 1972 aan die beskeie fisiese groei en ietwat onwelvoeglike finansiële groei van die besigheid te hanteer. In die tussentyd verdienste voor belasting het beloop $ 1350000000. Al wat, behalwe vir die 32 $ miljoen, is gestuur na Berkshire (of, in die vroeë jare, tot Blue Chip). Na betaling van korporatiewe belasting op die wins, het ons die res gebruik om ander aantreklike besighede te koop. Dit is duidelik dat hy belê in ondernemings met 'n minimale kapitaal behoeftes, en maak gebruik van die winste aan ander besighede te koop. Dit is soortgelyk aan wat 'n dividend belegger tipies nie ophoop verdelings en dan belê hulle in die beste langtermyn-geleenthede op die oomblik. In wese is die 1972 belegging in Sees Snoep is die vervaardiging van hoogs verwonder opbrengste op koste tans. Warrens beleggings in Washington Post (WPO), Coca-Cola (KO) en American Express (AXP) het ook tot gevolg gehad dat dubbele of selfs driedubbele syfer opbrengste op koste. In 1973, Buffett begin met 'n posisie in Washington Post (WPO) vir $ 10,628 miljoen. Sy aandele het 'n effektiewe basis koste van $ 6,15 / aandeel. By die jaarlikse dividend van $ 9,80 / aandeel, sy maatskappy se opbrengs op koste is 159%. Tussen 1991 en 1994 Buffett verkry oor 151670700 miljoen aandele van American Express (AXP) teen 'n koste van $ 1287000000, wat neerslag vind in $ 7,96 / aandeel. Sy aanvanklike belegging was die gebruik van voorkeur aandele wat omskepbaar in gewone aandele teen 'n vaste prys was, plus toevoegings tot sy Holdings. Op die oomblik is die jaarlikse dividend van 80cetns / aandeel, is sy opbrengs op koste van meer as 10%. Tussen 1988 en 1994, Berkshire Hathaway opgehoopte 400000000-split aangepas aandele van Coca-Cola (KO), vir $ 1,30 miljard dollar. Sy gemiddelde koste per aandeel kom uit tot sowat $ 3,25. Op grond van die jaarlikse dividend van $ 1,02 / aandeel, Berkshires opbrengs op koste is 'n pragtige 31,40% / jaar. Dit beteken dat net deur die opbou van die dividende vir drie jaar, sal Berkshire sy belegging te verhaal, maar steeds behou eienaarskap in Coke en 'n eis op toekomstige uitkerings. In sy 2010 Brief aan aandeelhouers: Coca-Cola betaal ons $ 88.000.000 in 1995, die jaar nadat ons klaar die aankoop van die voorraad. Elke jaar sedert, Coke het sy dividend verhoog. In 2011, sal ons ongetwyfeld ontvang $ 376,000,000 van Coke, tot $ 24000000 van verlede jaar. Binne tien jaar, sou ek verwag dat $ 376,000,000 te verdubbel. Teen die einde van daardie tydperk, sou ek nie verbaas wees om ons deel van Coke sien jaarlikse verdienste oorskry 100% van wat ons betaal vir die belegging. Tyd is die vriend van die wonderlike besigheid. Ongelukkig, as sy beheermaatskappy groter gekry en moes miljarde te ken op 'n maandelikse basis, sy fokus meestal op 'n groot-cap 8220 was; elephant8221; aanwinste. Die 2010 verkryging van Burlington Northern is 'n uitstekende voorbeeld van hierdie verandering in strategie. Dit is ook interessant dat die meeste van die besighede wat Buffett gekoop het soos GEICO, Flightsafety International of Wesco Financial óf die dividend presteerders of dividend kampioene status bereik het. Sy aankoop van kwaliteit, wye-sloot maatskappye met 'n groeiende verdienste, het groot en stygende dividende betaal Berkshire Hathaway. Hierdie sade is herbelê in bykomende besighede, dus brei kontantvloei beskikbaar vir beleggings dramaties. Dit is 'n strategie wat soortgelyk is aan die strategie wat baie dividendgroei beleggers geneig is om in diens te neem. Geïnspireer deur Buffetts nalatenskap, het ek stilletjies die bou van my eie dividend masjien, mini Berkshire. Volledige openbaarmaking: Lank KO Vrydag 9 Januarie, 2015 Robinhood makelaarsloon Review Robinhood is 'n nuwe makelaar, wat kan kliënte koop Amerikaanse aandele vir geen kommissie. Ja, dit is waar, kliënte betaal geen kommissie wanneer hulle aandele koop met behulp van Robinhood. In teenstelling met Loyal3, wat ook bied nul voorraad kommissies. Robinhood bied toegang tot byna alle Amerikaanse verhandel aandele en die teregstellings is real-time. Met Loyal3, een het om te wag vir 2 3 werksdae voor die belegging uitgevoer word. Maar Loyal3 is oop vir almal op die oomblik, en het 'n baie kwaliteit maatskappye wat die aankoop van fraksionele aandele toelaat. Alle mens moet doen, is om te hê $ 10 tot belê. Robinhood makelaars aan die ander kant is slegs beskikbaar vir 'n beperkte aantal kliënte vandag, nie die geval toelaat aankope van fraksionele aandele, maar voer ambagte dadelik. As hierdie makelaar meer kry gestig, sou ek dit op my lys van die beste makelaars vir dividend beleggers. Daar is 'n hele paar aantreklik faktore agter Robinhood: - Geen Onaktiwiteit Fooie - Geen Deposito / Onttrekking fooie - Trades is dadelik teen goeie pryse uitgevoer - Beleggers bates onder $ 500,000 verseker deur die SIPC Die items wat ek dont like is: - Slegs beskikbaar vir 'n beperkte aantal mense - Het nie lank genoeg bestaan - Slegs beskikbaar met behulp van 'n app - Maak nie toelaat opening IRA rekeninge - Maak nie toelaat outomatiese dividend herbelegging - Maak nie toelaat aankoop fraksionele aandele Die diens is nie beskikbaar vir almal nie, maar sal een of ander tyd van stapel gestuur word in die vroeë 2015 Tans is daar 'n hele paar honderd duisend kliënte wat in hul waglys. Ek was een van daardie gebruikers, maar ek het deur die ondertekening van vroeg, uitstuur genooi, en die inligting met behulp van sosiale media te deel. Dus, wanneer die diens word meer algemeen beskikbaar, ek glo dit kan baie laer fooie te verskaf aan baie besig beleggers. Vir my sou dit baie lekkerder wees om in staat wees om te wys 2000 $ - 3000 $ in aandele van 10 15 maatskappye elke maand sonder om te betaal kommissies, eerder as beperk word tot 2 3 beleggings vir daardie maand. Lang tyd lesers weet dat ek wil nie meer as 0,50% in kommissies te betaal op my aankoop bedrag, en ek ook selde verkoop. So Ek het my ingeskryf en verlede maand goedgekeur vir verhandeling. Die e-pos gesê dat ek moes teken binne 72 uur na ontvangs, anders sou hulle my in die rug van hul waglys geplaas. Ek het die rekening, het na die gewone vorms van identifikasie (adres, Social Security nommer, ens), en dan moes my bankrekening inligting skakel. Ek het besluit om $ 100 sit in die aansoek. Robinhood is SIPC verseker, wat beteken dat ek veilig is vir bedrae onder $ 500,000 daar, maar dit nog steeds 'n nuwe makelaar. Daarom is ek nie van plan om 'n wesenlike bedrag geld vertrou daarmee, totdat hulle bewys vir my dat hulle dit waardig is van my dollars. Na alles, nul koste is goed, maar dit is ook belangrik dat hul stelsel nie die geval ongeluk toe ek wil beleggings te maak. Dit is ook belangrik dat hulle my geld veilig te hou, sodat die kanse van 'n hak aanval verminder. Nadat ek onderteken het, en rekening goedgekeur is, hulle het my na hul artikels op my smartphone te laai. Die ambagte uitgevoer slegs deur 'n smartphone. Terwyl die teken vir die rekening was op my rekenaar, die handel koppelvlak is slegs deur daardie artikels oor die telefoon. Ek weet dat dit 'n baie aantreklik funksie sal wees vir baie jonger lesers, wat kan handel op die pad. Met kommissies op nul, sal baie beleggers waarskynlik begin belê meer aktief, wat gewoonlik 'n resep vir 'n ramp vir 90% van die beleggers wat daar is. Ek is relatief jonk myself (of ten minste beskou myself op die manier), maar ek wil nie net beperk word tot 'n aansoek op my selfoon wanneer dit kom by beleggings. Plus, as die jeug neergestort of word opgedateer, ek sou nie in staat wees om beleggings te maak. Vir 'n koop en hou belegger soos ek, kan ek bekostig om te wag vir 'n paar dae of minute. Maar nog steeds, as ek nie toegang tot 'n webwerf te hê waar ek stellings kan aflaai (die koste van 'n webwerf behoort nie wees dat 'n hoë relatief tot dié vir 'n app), ek gaan nie veel daar te belê. Ek kan die kans nie neem. So, hoe kan 'n makelaar bied nul dollar ambagte? Ek glo dat hierdie makelaar geld verdien deur routing bestellings te ruil wat hulle betaal breuke van 'n pennie vir orde verkeer. Die makelaar sal ook geld verdien deur potensieel ooreenstem hoë frekwensie handelaars met jou bestellings. Die hoë frekwensie skare in wese voor-loop individuele beleggers 'n fraksie van 'n pennie per aandeel, meer as een keer per dag verdien. As 'n langtermyn-koop en hou belegger, ek gee nie om of ek koop Coca-Cola (KO) teen $ 37 / aandeel of $ 37,01 / aandeel. Die enigste ding wat saak maak vir my is dat ek nie betaal nie meer as 20 keer die verdienste vir Coca-Cola en dat die verdienste per aandeel kan groei met verloop van tyd, ten einde waardasie regverdig en genereer meer dividend groei in die toekoms. Nog 'n manier dat makelaars verdien geld is deur die heffing marge rentekoerse aan hul kliënte. Baie soos Schwab byvoorbeeld beheer enigiets van 6% - 8% vir marge lenings (die koop van aandele met geleende geld). Gegewe die feit dat die geld is so goedkoop vandag, is hierdie 'n lekker wins vir die makelaar. Die ander manier waarop makelaars verdien geld is deur die uitleen uit jou aandele te kort handelaars, wat hulle betaal 'n kort korting. As Robinhood een of ander manier skaal kan kry, en 'n baie beleggers wat dikwels handel te trek, moet hulle baie goed doen vir hulself, sodra hul vaste koste voldoen. In die besigheid, moet 'n makelaar te ontmoet steil regulasie hekkies en koste, ten einde die kliënt geld te hanteer. Die idee van nul kommissies is baie aantreklik nogtans. As ek begin vandag, en didnt het 'n klomp geld nog, sou ek hierdie aansoek gebruik om te bou 'n portefeulje. Ek sou kyk uit vir ander gelde egter. Byvoorbeeld, dit kos $ 50 tot gelys buitelandse aandele verhandel. Dit kos ook $ 10 tot ambagte te maak oor die telefoon. sekuriteite oordrag uit 'n ander manier waar jy sal kry treffer deur fooie is daar 'n $ 75 uitgaande ACAT oordrag fooi. Die idee van nul kommissie voorraad ambagte is nie nuut nie. Toe ek die eerste met dividend belê is begin, gebruik ek Zecco. wat gebruik word om nul kommissie voorraad ambagte bied aan beleggers. Eerste aangebied hulle 40 gratis transaksies per maand, dan is dit is verminder na 10 ambagte / maand. Daarna het die makelaar nodig 'n $ 2,500 minimum bedrag belê ten einde in aanmerking te kom vir die gratis kommissies, gevolg deur 'n toename tot $ 25,000, en dan die beëindiging van die gratis voorraad ambagte. Ten spyte van die toenemende vlak van hoepels egter vir iemand soos ek in die opbou fase, dit was nuttig my eerste aandele te koop sonder inagneming van baie in transaksiekoste. Daar is ander maatskappye soos Wells Fargo en Merrill Edge wat vermoedelik bied 'n gratis ambagte elke maand aan hul kliënte. Die probleem is dat daar is net te veel hoepels te spring deur. In die geval van Merrill Edge, ek het tienduisende dollars te hê in 'n Bank of America rekening in aanmerking te kom. Die geleentheidskoste van $ 25,000 sit in kontant is hoër as die $ 1 kommissie betaal ek by Interaktiewe Brokers vandag. Ek gaan 'n klein hoeveelheid kontant in Robinhood hou om hul platform toets. Ek het 'n paar aandele daar, en die proses was vinnig en doeltreffend te maak. Plus die pryse wat ek betaal mooi was. Dit was lekker dat ek didnt het om enige kommissie betaal. Gegewe die feit dat dit 'n redelik nuwe makelaar, dit is ongetoets, ek gaan nie meer sit as 'n paar honderd dollar daar. Ek het al met behulp van my makelaar Interaktiewe Brokers as die belangrikste makelaar voertuig sedert die middel van 2014 het ek geweet dat ek betaal $ 1 / handel, wat is meer as $ 0 / handel. Behalwe vir beleggers met minder as $ 100,000 in bates daar, Interaktiewe beoordeel 'n $ 10 maandelikse fooi. Maar ek hou van die feit dat my bestellings direk uitgevoer word op 'n beurs en dat nie een van my makelaar of 'n hoë frekwensie handelaar is die handel teen my op die einde. Ek hou ook van die feit dat Interaktiewe om vir baie jare was, is winsgewend, en baie onwaarskynlik om te gaan onder en my bates gevries vir 'n tydperk van tyd. Ek nog steeds onder die SIPC perke daar natuurlik. Dit is baie mooi dat ek aandele kan koop goedkoop by Interaktiewe Brokers, en dan dra hulle na 'n ander makelaar wat andersins kan hê my bevel gegee 7 $ - 10 $ / handel. Dit is ook lekker dat Interaktiewe Brokers vra om 1.50% op marge belang. In ieder geval, ek gaan Robinhood fyn dophou. In die toekoms, wanneer die makelaar raak meer gevestig, kon ek begin doen 'n meer beduidende vlak van die besigheid daar. Tot dan sal ek my belegging elders te hou.


No comments:

Post a Comment