Saturday 22 October 2016

Kan George Soros - Metodes Herhaal

Kan George Soros Metodes herhaal? Ek het hierdie opmerking op een van my onlangse poste. Die George Soros vraag het my laat dink oor hoe interessante die verskillende filosofieë is. Soros het 'n ongelooflike loopbaan, maar is dit moontlik om sy algemene strategie te herhaal? Hier is die basiese reaksie van die leser: Jou poste aan my gegee 'n groot hoeveelheid inligting. Wat is jou mening oor George Soros se teorie van refleksiwiteit? Ek was die lees van Seth Klarman se marge van veiligheid, en dit genoem hoe in seldsame tye prys sal eintlik waarde van die onderliggende maatskappy beïnvloed. Dit het my eintlik bang sedertdien waarde belê sal nie werk nie. Een van sy voorbeelde was 'n maatskappy in finansiële nood. As (die mark) dink dit is waardeloos sal die maatskappy insolvent gaan nie, want niemand wil die voorraad wat hulle verkoop koop of niemand wil 'n lening te gee aan die maatskappy. Selfs al is die maatskappy is valuable8230; As die mark is dit nie erken nie, kan bestuur persepsie die mark se ter harte neem en aksies wat uiteindelik persepsie die mark se bring na die werklikheid te doen. Soros interesseer my sedert soms prys nie raak waarde, en sy teorie van refleksiwiteit soort korreleer met waarde te belê. Wat dink jy? Ek het ook 'n paar gedagtes, maar hier is my basiese reaksie: Dankie vir die mooi woorde. Ek waardeer dit dat jy lees ... Soros gebou 'n ongelooflike rekord. Ek het sy boek gelees, maar vind sy metodes te abstrak vir my smaak. Soros is 'n filosoof. Ek kry die indruk uit die lees van sy werk dat hy meer as enigiets anders om die slimste man in die kamer wees begeer. Ek probeer nie om hom afkraak, dit is net my opinie ek het uit die lees van sy skryfwerk. Ek dink hy is 'n ongelooflike slim man, en hy het waarskynlik probleme verduidelik sy idees om die alledaagse persoon, en dit is waarskynlik die rede waarom sy skryfwerk kom af soos wat vir my. (Lees: Ek is nie slim genoeg om tred te hou met sy idees!) Refleksiwiteit gaan in die Te-Hard stapel Ek persoonlik verkies baie makliker idees. Refleksiwiteit is 'n manier om te dink oor die wêreld. Dit het 'n paar meriete Ek dink ... maar dit is baie moeilik om 'n metode te herhaal soos Soros. Dit is nie onmoontlik nie, maar baie moeilik. Dit is 'n kunsvorm. Plain vanielje waarde belê het 'n paar kuns so goed, maar dit is minder abstrakte. Dit is baie makliker om uit te vind hoeveel 'n stroom van kontantvloei is die moeite werd, of nog beter, uit te vind hoeveel die bates is die moeite werd dat die maatskappy tans op sy balansstaat as om te probeer om uit te vind die menings van waarde wat die meeste deelnemers aan die mark gaan op 'n spesifieke bateklas of groep aandele te plaas. Waarde belê is oor die uitzoeken hoe iets die moeite werd en die betaling van 'n veel minder. Soros metode is meer gefokus op die uitzoeken wat ander mense dink, en dan probeer om te voorspel hoe hulle sal reageer. Keynes het gepraat oor die mark 'n skoonheidskompetisie waar die wenner nie op skoonheid alleen was vasbeslote, maar deur wat die meerderheid van die kiesers het gedink was mooiste (of selfs die volgende afgeleide daarna!) 8230; "Dit is nie 'n geval van te kies diegene [gesigte] dat, na die beste van 'n mens se oordeel, is regtig die mooiste, of selfs diegene wat gemiddelde mening dink werklik die mooiste. Ons het die derde graad waar ons wy ons intelligensie te antisipeer wat gemiddelde mening verwag dat die gemiddelde mening te bereik. En daar is 'n paar, ek glo, wat die vierde, vyfde en hoër grade. "John Maynard Keynes, algemene teorie van Employment Rente en Geld, 1936 oefen Dit mag dalk waar in die kort termyn, maar in die lang termyn, die mark is nie 'n 8220; stemapparaat, dit is 'n gewig van machine8221 ;. (Graham is makliker vir my om te begryp as Keynes en Soros.) Met geen hefboom, die Markte Kommentaar sake wat nie Jou kommentaar oor maatskappye omgee vir die manier waarop mense dink oor hulle het meriete wanneer dit kom by aged instellings soos finansiële of ander maatskappye met baie balansstaat risiko. Hierdie maatskappye kan gaan bankrot as daar was 'n kolossale lopie op die stelsel (soos 2008 of erger), maar hierdie gebeure is skaars en die manier om te verdedig teen hulle is om te verhoed dat die neem van hefboom risiko. Maatskappye sonder skuld (of lae bedrae skuld) hoef nie te bekommerd wees oor hoe die mark dink oor hulle. So ek respekteer resultate Soros, beslis hulle moeilik om te klop ... maar selfs moeiliker om te herhaal. Die koop van goedkoop aandele in die tradisie van Schloss of Graham is baie makliker vir 'n belegger soos ek om te herhaal. Ek het die dissipline en die emosionele ingesteldheid om dit te doen, en dit maak nie 'n genie te neem om dit te doen. Ek gewoonlik vra myself hierdie vrae by die oorweging van 'n nuwe idee: Moet ek verstaan ​​hoe die besigheid maak geld? Is dit goedkoop? Wat is die binnekringe doen? Enige katalisators? Wat is die risiko's? Wat is die onderstebo? Ek probeer maklik om situasies waar ek bates of verdienste goedkoop koop verstaan ​​om uit te vind. Doen dit oor en oor weer met verloop van tyd is geneig om baie goed te werk. Nogmaals dankie vir jou gedagtes. Altyd pret om verskillende idees te oorweeg. Dankie vir die lees ...


No comments:

Post a Comment