Saturday 8 October 2016

Resensies Cmc Markets

2013/14 CMC Resensies 1 Mei 2013 - 30 April 2014 Dié resensie is oor CMC Markets Australië. Soos in baie resensies is geskryf, sal hierdie ouens byna nooit reageer op e-pos. Hul pryse lyk 'n bietjie verdag en die versprei is nie groot. Daar is 'n paar keer toe ek 'n redelik redelike ontkoppel in sekere instrumente tussen CMC en ware markpryse gevind het. Dan weer, dit is nie 'n DMA verskaffer. Hul platform update vanaf Julie 2013 verwyder die vermoë om hefboom aan te pas. Kliënte is nou gedwing om maksimum hefboom gebruik. 2012/13 CMC Resensies 1 Mei 2012 - 30 April 2013 Ek is 'n professionele handelaar. Ek ken al die dinge oor tegniese ontleding, geld bestuur, posisie sizing, stop verliese, ens Ek maak geld wanneer ek handel via gereelde makelaars. Ek het 'n CMC rekening te verskans - bv wanneer gereelde markte is gesluit; bv om kort maklik gaan sonder lening voorraad. Ek het so baie geld verloor op CMC oor 'n paar jaar dat dit nie snaaks nie. Hierdie ouens is scammers op so baie maniere Ek weet nie waar om te begin. Laat my herhaal die belangrikste punte: 1) Hulle pryse weerspieël nie die werklike mark. Selfs Dow Futures kan wees 1% af by tye. Hallo, 1% af Dow, meer as 140 punte. HUH? 2) Hulle is lief vir jou tot stilstand kom hardloop. Het jy ouens weet wat 'n lang stert doji of naaldekoker is? Wanneer Dow ambagte in 'n klein reeks, CMC kan jy 'n lang stert doji waar hulle gelukkig sneller jou tot stilstand kom meer as 100 punte weg van waar die termynmark kontant mark verhandel gee. Moenie tyd mors rusie met hulle. Soos ek gesê het, dit is baie beleefd - en neerhalend. 3) Hulle het glip soos niemand se besigheid, en dit kan selfs gebeur in 'n ordelike mark waar die freaking voorraad nie die hele dag in die onderliggende mark gebeur skuif! Op CMC, die voorraad gerieflik opgeskuif in een van CMC se kenmerkende prys spykers en gee aanleiding tot my stop en ek is gestop uit teen 'n prys 5% bokant die dag hoog in sommige geheimsinnig illikiede punt van die dag. Ek praat nie oor gereelde markonbestendigheid hier - ek het nie daardie soort glip op gereelde makelaars wat eintlik in die kontant-mark gaan kry. 4) Indien daar foute (bv verkeerde voer; prys nie werk nie, voorraad verdeel nie weerspieël, allerhande vreemde dinge), moet jy vir ewig neem om dit te bewys aan hulle. Een keer het hulle 'n fout gemaak en erken dit. Dit het hulle 2 maande om my terug te betaal geld wat hulle het van my af aan die voorkant. TWEE MAANDE! 5) Hulle voortdurend die reëls van die spel verander. Op normaal Ek 1 nuwe e-pos elke maand te lig my aan 'n hele klomp van die veranderings. Nuwe fooie, nuwe reëls, nuwe grense. die speelveld is reeds gekantel 90 grade in hul guns en hulle wil nog cactussen waar Ek hardloop plant. 6) Selfs al is dit die mark makers, hulle maak jy betaal vir data voed wat hulle niks het om te besweer uit die lug kos. Ek het nou net beëindig my besigheid verhouding met hulle. Daar is geen manier wat jy kan geld maak uit CMC, tensy jy 'n onverantwoordelike handelaar. EG Ek het eintlik het 'n vriend, 'n normaalweg konserwatiewe handelaar op sy ander rekeninge, wat 'n $ 4000 rekening geopen, aged dit tot die maksimum tydens 'n Momo tydperk, gery die momentum voorraad up, pyramided met geen stop verliese en gesluit vir 'n $ 143,000 wins na 8 maande. CMC is absoluut ideaal vir hierdie soort van ding, want jou verliese is beperk tot $ 4k. As jy wil konsekwent geld maak en nie 'n paar scammers speel jou stop verlies, vermy hulle soos die pes! - Nagegaan deur dharmi 13 Desember 2012. Beoordeling = 1/10


No comments:

Post a Comment